onsdag 28. mai 2008

Min søte forlover Lise

Lenge før eg blei sammen med Simen, og me forlova oss, visste eg at detta va jentå eg ville sko værr forlovaren min den dagen eg sko gifta meg! Å heldigvis sa hu JA!! :) Eg traff Lise første gong for nesten 3 år siden, men det va ikkje før hu flytta te Stavanger høsten ittepå at me begynte å bli gode venner! :) Hu e ei jenta som e veldig lett å bli gla i, ei eg kan værr fullt å heilt meg sjøl sammen med. Hu får meg alltid i godt humør, å eg sette vennskapet våras veldig høgt:) Lise e ein fantastiske tur-kamerat, kaffi-venn, diskusjonspartner, ei eg kan dela troa mi med og ei gode bestevenninna. I løpet av dei siste årene har me hatt månge kjekke turar, både te fjells og te vanns, te fots og på sykkel, i byen og i bilen, sammen med andre venner, eller bare oss to:)
Eg må og nevna at eg står i stor takknemlighets-gjeld ovenfor Lise! ;) Det va nemlig hu som, litt "indirekte", spleisa meg og Simen! Anledningen va bursdagen hennas den 19.august 2006, og hu sko feira den på hyttå på Høle. Å blant de inviterte va venninnå Kjersti og kompisen fra videregående, Simen...å resten av historien vett me jo :)
Takk for at du vil værr forlovaren min, Lise! Eg sette utrolig stor pris på det og DEG!! Gla i deg kjære venn!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tenkte jeg skulle, som nr2 på denne bloggen, komme med en hilsen til det lykkelige framtidige brudeparet stråbø/aase.

Det merkes at bryllupet nærmer seg. I går observerte jeg en bråte med drinkglass bli lesset inn i Simen's bosted. Til min store forferdelse innså jeg muligheten for at dette bryllupet som finner sted midt mellom 13 forskjellige bedehus, skulle utarte seg til en aldri så lite fyllekalas. Dette tar vi alle selvsagt sterk avstand fra og håper at Stråbø/Aase kommer på bedre tanker.

Selv om det ser ut til å være et godt planlagt bryllup, må jeg si at reagerer forsåvidt sterkt på at ønskelister er lagt ut på et særdeles lite utvalg av butikker. Glass etc er vel og bra det, men hjelper ikke å sitte med nydelige krystallglass fra Costa Boda når man ikke har nåla i veggen når det gjelder mer praktiske ting som verktøy etc. Så butikker som bygmakker, biltema (etter å handlet for 10000kr, så får jeg 40% rabatt der), Tasta Byggsenter etc. burde vurderes for en aldri så liten ønskeliste.

Ellers må jeg utnytte anledningen til å bekrefte at Lise er en kjempe kjekke jente.

Så til Tkjersti (slik det uttales lokalt på Skudnes, uansett hva du enn sier mademoiselle Stråbø) og Simen: lykke til med alt =)

André Rø